• Головна
  • Чому небезпечно «заточувати» сайт виключно під Google
Реклама
11:37, 19 березня 2017 р.

Чому небезпечно «заточувати» сайт виключно під Google

Реклама

Якщо ви оптимізуєте сайт тільки під пошукову систему Google, то ризикуєте бути саботовані системою Baidu (у Китаї) і Яндекс (в Україні та Східній Європі).

Не можна заперечувати той факт, що Google є пошуковою системою №1 у світі. В результаті цього ми маємо незліченну кількість інформації про розкручування під Гугл. Всі розуміють, наскільки важливо власникам веб-сайтів знати, що їх ресурси оптимізовані і мають високі позиції в цій системі. Веб-студия smart-web проводит оптимизацию не только под Google, но и под Яндекс, тем же улучшая сео продвижение сайтов.

Однак, поки ви посилено займаєтеся оптимізацією під алгоритми Google, ви можете деоптимизувати сайт для пошукових систем, що може призвести до втрати охоплення деяких найважливіших ринків. Так, якщо Китай як ринок має значення для певного бізнесу, вам необхідно переконатися, що дії, які ви робите з сайтом, щоб сподобатися Google, схвалить Baidu — популярна китайська пошукова система.

Чому небезпечно «заточувати» сайт виключно під Google1

Чому небезпечно «заточувати» сайт виключно під Google1

Для України і деяких країн Східної Європи необхідно брати в розрахунок Яндекс.

Чому небезпечно «заточувати» сайт виключно під Google2

Чому небезпечно «заточувати» сайт виключно під Google2

Існує достатня кількість відмінностей в SEO для різних пошукових систем, в тому числі регіональні настройки, домен, місце розташування сервера. Нижче наведені деякі фактори, які можуть негативно вплинути на органічний трафік з Baidu і Яндекс.

JavaScript і AJAX

У минулому році Google підтвердив, що може сканувати індексувати посилання і контент JavaScript і AJAX. Це, звичайно, дуже хороша новина для багатьох власників і розробників сайтів, дозволила вийти на новий рівень створення веб-сторінок.

Але, на жаль, Baidu поки що не так гарний у плані сканування та індексування вмісту JavaScript і AJAX. Використання JavaScript для навігації по сайту «вбиває» трафік з Baidu. Одного разу нам довелося спостерігати за тим, як незабаром після запуску оновленого сайту кількість сторінок, проіндексованих Baidu, знизилося з 86 300 до 174.

У листопаді минулого року Яндекс оголосив, що почне індексувати JavaScript і AJAX, і попередив веб-майстрів, щоб ті не закривали доступ до файлів JS і CSS. Але той факт, що Яндекс відтепер може сприймати ці технології, ще не означає, що ваші позиції зростуть в результатах пошуку. Адже Яндекс оцінює веб-сторінки не тільки щодо їх змісту, але і враховує вхідні посилання і багато інші дані.

Рекомендація: по можливості не використовуйте технології JavaScript і AJAX для створення навігації та відображення вмісту, якщо ці веб-сторінки повинні індексуватися системою Baidu. У разі, якщо все-таки необхідно використання даних технологій на сайті, ми рекомендуємо створити окрему китайську версію зі статичною навігацією і важливим контентом в HTML.
У Яндекса є спеціальні механізми для поліпшення видимості сторінок з JavaScript і AJAX в пошуку.

Мета-теги keywords і description і заголовки

Вміст мета-тегів keywords і description, а також заголовків <h1> і т. д. може мало що значити для Google, але воно все ще має велике значення для SEO під Baidu.

Чому небезпечно «заточувати» сайт виключно під Google3

Чому небезпечно «заточувати» сайт виключно під Google3

Рекомендація: поміщайте мета-теги keywords і description в тег <head> кожної сторінки. Ви можете залишити їх порожніми для інших мовних версій сайту, але переконайтеся, що вони заповнені для китайської версії. Крім того, рекомендуємо користуватися заголовками <h1><h6>. Можливо, від них мало користі на думку Google, але шкоди вони не принесуть. Для просування в Baidu буде корисним їх застосування на веб-сторінках.

Піддомен vs. підкаталог

Сьогодні більшість SEO-експертів сходяться на думці, що для сайту без національного домену верхнього рівня (ccTLD) краще робити сегментацію по країнам або мов з допомогою підкаталогів. Однак деякі фахівці як і раніше виступають за використання піддоменів.

У рекомендаціях для веб-майстрів від Google сказано, що допускається використання будь-якого методу. Тим не менш, Baidu пропонує використовувати саме підкаталоги.

Рекомендація: Якщо ви хочете, щоб китайська версія сайту добре ранжировалась в Baidu, вам необхідно оформити її у вигляді підкаталогу (наприклад, www.yourdomain.com/cn/ або www.yourdomain.com/zh-cn/), але не у вигляді піддомену (cn.yourdomain.com).

Розташування контента на веб-сторінці

Google і більшість великих пошукових систем стали дуже добре справлятися з повним скануванням контенту на веб-сторінках. Але Baidu поки що не може цим похвалитися. Також відомо, що коли робот Baidu повторно сканує проіндексовані сторінки, він «читає» тільки перші 1000 байт даних, щоб зрозуміти, чи змінювався контент. Якщо робот не знаходить змін, він не сканує решту інформацію на сторінці і переходить до наступної.

Рекомендація: Завжди розміщуйте важливий контент (і ключові слова) на початок сторінки. Якщо ви оновили або додали інформацію в середину, або в кінець сторінки, відправте URL змінених сторінок на повторну індексацію за допомогою інструментів для веб-майстрів в Baidu.
У Яндекса також є інструменти для веб-майстрів, де ви можете подивитися інформацію про те, як індексуються ваші сайти, повідомити пошуковій системі про нові і віддалених сторінках і прийняти інші заходи для поліпшення продуктивності.

Є безліч інших відмінностей в алгоритмах Google, Baidu і Яндекс. Якщо Китай і Східна Європа є важливими ринками для просувається бізнесу, переконайтеся, що ви застосовуєте збалансовані SEO-стратегії, які будуть добре працювати для всіх необхідних вам пошукових систем.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Чомунебезпечно«заточувати»сайтвиключнопідGoogle
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...