
13:38, 9 жовтня 2014 р.
Оля Фреймут - одному дала, другому дала, а третьому не дала….
Інспектор Фреймут, не плутати з “Ревізором” - хоча суть і ведуча одна й та ж сама, відвідала наше місто, розщедрилась на дві нагороди, вперше перевірила якість і швидкість доставки їжі.
Першого жовтня відзнаку інспектора Фреймут отримали кафе-ресторан "Ile-de-France", що знаходиться на 600-річчя, 25. Креативний директор закладу Таня Сас-Ткач каже, що напередодні перевірки до них у ресторан приходили пообідати і повечеряти люди зі знімальної групи.
- Увечері в ресторані бенкет на 50 людей, і тут заходить величезна компанія на чолі з Олею Фреймут, - розповідає Тетяна. - Всі були просто шоковані, але і кухню показали, і суп з равликами Олі принесли, ті дві години перевіряли і дали відзнаку.
Стосовно засланого “козачка”, котрий би перевірив роботу закладу з середини, Тетяна нічого сказати не могла.
- Тиждень тому до нас хотіла влаштуватись на роботу офіціантки дівчина з Києва, але у нас є персонал, тому ми її відмовили, можливо це і була спроба? - каже Таня.
Шпигуни від Фреймут
А от у кафе “Цукерня”, що біля Вежі, дівчина “офіціантка” таки працювала, в результаті заклад отримав відзнаку від Олі.
До речі, шпигун від Фреймут працював також у ресторані “Буржуй”, що на Театральній. Інформацію про засланого козачка у ресторані підтвердили, про Фреймут з інспекцією теж.
А от про результат цієї перевірки ані пари з вуст.
- Я нічого не можу сказати стосовно перевірки, вона відбувалась не на моїй зміні, - повідомив адміністратор.
З кафе та ресторанами зіркова білявка розправилась і вирішила замовити доставку їжі від HappyBox, а заодно і перевірити її.
Перший млинець комом
За словами директора HappyBox Юлії Хребтій завдяки перевірці доставки Оля Фреймут змогла відзняти справжнє кіно.
- Дізнавшись, що ми судимось з Макдональдсом, їхні юристи вважають, що наш бренд вводить в оману споживачів "ХеппіМіл", зараз справа на експертній оцінці, Оля сказала: "Ну, дівчатка, ви такі молоді, а такі вже круті", - розповідає Юля Хребтій. - Потім Фреймут подякувала нам за детектив, адже коли замовила у центрі їжу, то двома бусами їхала за кур'єром, щоб дізнатись адресу. Хоча можна було просто зателефонувати і запитати, адже частина замовлень забирається самовивозом. Та ведучій потрібне шоу і контраст на негативі.
Перевірка доставки їжі виявилась зазвичай несподіваною, персонал, що працював на кухні, зреагував дивно - всі поховались, а коли питання почали задавати, слова сказати не могли.
- Це швидше моя помилка, тому що потрібно було прописати сценарій дій для співробітників, адже ми не раз, сміючись, говорили: "Потрібно робити краще, нема на вас Олі Фреймут”, - каже директор HappyBox.
Які були рекомендації?
Звичайні: відійти від замороженых продуктів, хоча, як каже Юля, тільки в такому вигляді можна купити морепродукти, а м'ясо закуповується раз в два дні і воно лише приморожується для більшої безпеки та полегшення акуратної нарізки. До чистоти на кухні у Фреймут претензій не було, лише до витяжки та стікерів, які були відсутні. На що директор повідомила про новий проект витяжки та також щоденної закупки та перевірки свіжості продуктів.
- Фреймут відмітила, що доставка була досить швидкою, хоча вона хотіла б, щоб машина була спеціально обладнаною, про що ми з нею разом і помріяли, - каже Юля і додає. - Приємно те, що нас помітили вже на всеукраїнсьму рівні. Розуміємо, що є куди рости, і дуже вибачаємось, якщо сюжет когось розчарує, по закону підлості завжди таке стається, коли найменше цього очікуєш...
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
10 червня
Оголошення
12:56, 4 червня
12:07, 10 червня
22:38, 3 червня
11:01, 9 червня
5
live comments feed...
Коментарі