• Головна
  • Вінничанка два роки билась проти Укрзалізниці. І перемогла
15:29, 26 грудня 2014 р.

Вінничанка два роки билась проти Укрзалізниці. І перемогла

Вінничанка Олена Ломакіна пройшла сім кругів пекла в чиновницьких кабінетах та виграла справу проти Укрзалізниці, яка тягнулася більше двох років.

У Києві залишили без змін рішення, що апеляційний суд Вінницької області виніс ще у березні -  про стягнення з «Південно-Західної залізниці» 61 000 гривень майнової  шкоди та 1000 моральної на користь Олени Ломакіної

Уся справа в тому, що жінка постраждала в ДТП. Олена їхала зі Жмеринки у Вінниці на  «Понтіаку». На перехресті Кірова і Птахіна в Жмеринці машина зіткнулася з вантажівкою, що належить Укрзалізниці.

- Справу  нам з адвокатом Валерієм Палієм вдалося виграти, - каже Олена. - Але падіння гривні привело до того, що тепер відремонтувати «Понтіак» мені не по кишені. Адже, за оцінками фахівців, ремонт машини коштує близько 10 тисяч доларів.

В чому "сіль"

За словами пані Олени, працівники Жмеринського ДАІ приїхали на ДТП тільки з рулеткою. Більше ніж з нею  спілкувалися з залізничним керівництвом, що миттю з’явилося  на місце аварії. Протокол аварії  їй дали підписати тільки через шість годин після ДТП.

Олена каже, що  знаходилася  в шоковому стані і поставила свій підпис на  протоколі, не звернувши уваги на те, що  документ не повністю заповнений, є пусті поля.

- Інспектор сказав ще написати фразу «пояснення на окремому листі» і все. Видав на руки тимчасовий талон, довідку про пошкодження машини, страховий поліс моєї машини, медичний висновок, а протокол ДТП на руки не видав.  На моє запитання: «Це всі папери?»,  відповів: «Все інше в суді». Наступного дня в моїй страховій компанії мені сказали, що протокол ДТП інспектор мав видати мені на руки, «інакше чекайте сюрпризів». Я поїхала в Жмеринку. І сюрпризи  почалися. Там мене завірили, мовляв, документи вже в суді. Але ні в той день, ні в  наступні дні документи в суд не поступали. Потім я дізналася в страховій компанії, що поліс, який пред’явив водій "ГАЗу", був виписаний на абсолютно інший автомобіль.   

Ось що каже юрист Вінницької громадської організації «Автодопомога» Олег Педіна стосовно заповнення «пустого» протоколу:

- Такі уловки, а саме давати на підпис протокол, коли людина в шоковому стані, - типова  «фішка» працівників ДАІ.

Інспектор відбувся доганою

Адвокат Валерій Палій каже, що не дивлячись на очевидне фальшування з протоколом  Олени Ломакіної та неправильно складеною схемою ДТП інспектор Ігор Якубович, який складав протокол,  відбувся доганою від керівництва ДАІ.

- Стосовно фальшування із страховим полісом, цьому  питанню ні керівництво «Укрзалізниці», ні судові інстанції не надали значення, мовляв, у даній справі це не основне, хоча цей фактор явно свідчив, з ким моя підзахисна мала справу, - каже Палій.

- Так як Укрзалізниця не звикла програвати, - каже Олена Ломакіна. - В моїй справі була призначена повторна експертиза за участю виїзного засідання суду  на чолі зі жмеринським суддею Ольгою Саландяк. Крок за кроком фахівці дослідили причину ДТП і визнали мене невинною. Потім був Вінницький апеляційний суд, який підтвердив висновки експертів.

Але тільки Вищий спеціалізований суд України поставив у цій справі крапку!

"Такі нам не потрібні"

Керівник служби з профілактичної роботи  Вінницького ДАІ  підполковник  Володимир Мотичко каже, що випадки винесення доган та звільнення з роботи за непрофесійно складені схеми та протоколи ДТП  непоодинокі.

- Ми звільняємося від таких людей, а щоб їх було якомога менше, два рази на тиждень серед інспекторів проводяться заняття по службовій підготовці.

Стосовно справи Ломакіної, Мотичко каже, що радий її перемозі у суді.

- Розумію, через яке пекло їй довелося пройти, перш ніж вона довела свою невинуватість в цьому ДТП, - каже він.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...