• Головна
  • Вінничанам за комуналку приходитиме один рахунок
11:51, 19 вересня 2011 р.

Вінничанам за комуналку приходитиме один рахунок

У м. Вінниці до кінця року усі мешканці багатоповерхівок замість кількох рахунків за комунальні послуги отримуватимуть один, зведений.

Про це повідомляє департамент у справах засобів масової інформації та зв'язків з громадськістю Вінницької міської ради.

Кілька років поспіль жителі  Вінниці отримують три окремих рахунки: за утримання будинку, освітлення, опалення разом із гарячим водозабезпеченням. Щомісяця відповідні підприємства залучали чимало своїх працівників для того, аби швидко надати мешканцям рахунки.

Із введенням єдиного рахунку, питаннями забезпечення споживачів послуг інформацією про розмір нарахувань буде займатись Обчислювальний центр житлово-комунального господарства. Вже два місяці поспіль з допомогою відповідного програмного забезпечення до десятого числа кожного місяця друкуються і розносяться єдині рахунки у квартири тих вінничан, які увійшли до пілотного проекту. У цих рахунках міститься інформація про нарахування плати за послуги ЖЕКу, теплопостачальної організації, підприємства «Вінницяоблводоканал», електромереж, КУП «ЕкоВін», ПАТ «Вінницягаз» та інших. Відповідальність за достовірність зазначеної в єдиному рахунку інформації несе підприємство, яке надає відповідну послугу. Тому, в разі виникнення питань, споживачам необхідно звертатися безпосередньо до надавача послуг.

Єдиний рахунок запроваджується для того, аби мешканцям було зручніше отримувати повну інформацію про нарахування і планувати свій час на здійснення проплат. Окрім цього, в рахунках знаходиться інформація, яка раніше не надавалась споживачам - КП «Вінницяоблводоканал», КУП «ЕкоВін», ПАТ «Вінницягаз» та інші виконавці послуг дотепер не надають вінничанам свої окремі рахунки.

«Протягом цих двох місяців, коли ми надаємо єдині рахунки мешканцям пілотних будинків, ми паралельно удосконалюємо базу даних споживачів послуг, - розповідає директор департаменту міського господарства Василь Броварник. - Загалом мешканці спокійно поставились до змін. Єдине, що їх непокоїть, то це те, що люди звикли отримувати кілька квитанцій, здійснюючи оплату послуг. А відповідно до єдиного рахунку - квитанцію видають також одну. З одного боку, це пришвидшує час обслуговування однієї людини в касі, а це сприяє зменшенню черг, з іншого - люди не знають, у яку книжку вклеювати цю квитанцію. Але варто усім знати, що під час проплати за комунальні послуги людина може попросити роздрукувати чек по кожному виду послуг, а у касирів є така можливість».

В перспективі, із запровадженням на території всього міста єдиного рахунку, планується взагалі відмовитись від розрахункових книжок. У людей за кожен місяць на руках буде один рахунок та одна квитанція, і цього достатньо для того, аби підтвердити те, що за комунальні послуги сплачено.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...