У Вінниці на базі ЖЕКу №12 створено Центр обслуговування споживачів, який працює за стандартами роботи Прозорих офісів. Відтепер мешканці, яких обслуговує це житлово-експлуатаційне підприємство, зможуть отримати консультації представників підприємств-надавачів послуг у зручних та комфортних умовах.
Протягом двох останніх років у Вінниці на базі житлово-експлуатаційних підприємств створили вже шість Центрів обслуговування споживачів. У 2014 році під такі Центри реконструювали приміщення ПП «Бокуд» та ЖЕКу № 12. У ньому працівники ЖЕКу, департаменту житлового господарства, ГО «Асоціації старших по будинку», КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», ДП «Теплокомуненерго «Маяк», ВМЕМ, КП «Вінницяоблводоканал» здійснюють прийом громадян. Також у Центрі працює дільничий інспектор. Адміністратор Центру консультує відвідувачів та направляє до відповідних спеціалістів.
В.о. міського голови Сергій Моргунов зазначає: «Відгуки по роботі автоматизованої системи управління ЖКГ є позитивними, і ми маємо наміри застосувати цю систему в цьому році по усіх інших ЖЕКах міста. Вона буде надавати можливість в електронному вигляді отримувати повний об’єм інформації щодо утримання житлового фонду, нарахування комунальних платежів, вести повну бухгалтерію. Саме головне, що ця система унеможливлює будь-які зловживання».