• Головна
  • На другий день фестивалю моди вінничани відчули «Аромат» весни (ФОТО)
18:03, 15 квітня 2013 р.

На другий день фестивалю моди вінничани відчули «Аромат» весни (ФОТО)

Відкривати другий день фестивалю «Вінницькі дні моди: весна – літо 2013» доручили юним моделям – нову колекцію дитячого одягу презентував магазин «Sweet Angels».

– Стратегія нашого магазину полягає в тому, щоб створювати образи, які відрізняються індивідуальністю і власним стилем, адже гарний смак потрібно формувати ще з дитинства. Одяг для магазину надає бренд «Mayoral», котрий більше 70-ти років на ринку і на сьогодні є повноправним представником дитячої моди по всьому світу, – запевняє директор дитячого магазину «Sweet Angels» Марина Кучинська. – Наш одяг пропонує співвідношення: мода-ціна-якість, тому вашій дитині буде у ньому зручно і стильно.

У колекції було презентовано як сукенки для дівчаток, так і піджачки та брючки для маленьких джентльменів.

Світлана Теренчук познайомила вінничан із новою колекцією «Аромат», у якій було представлено 32 моделі – 10 дитячих і 22 дорослих. До слова, дизайнер уперше взялася розробляти одяг для маленьких модниць, і такий дебют пройшов дуже вдало – відвідувачі показу з великим захватом зустрічали моделей, котрі ще вчора зіп’ялися на ніжки. До слова, найменшій моделі нещодавно виповнилося лише 2 роки. Також подіумом пройшлися близькі та знайомі Світлани Теренчук, які стали її постійними клієнтами.

– Кожна нова колекція – свято для мене, тому я хочу поділитися цією радістю зі своїми друзями. Тим більше, що кожен із нас хоч раз мріяв побувати на подіумі, а цей показ – чудова нагода для здійснення мрій, – розповідає дизайнер.

Так, ідею створення дитячого одягу дизайнеру підказала подруга Лілія Поліщук – керівник модельної агенції «Princess». Вона також виступила на подіумі у ролі моделі. Особливо зворушливим став вихід на подіум родини Борзових – керівник громадської організації «Розвиток. Розвиток» Ірина Борзова разом зі своїми двома донечками продемонструвала яскраву жовту сукню.

– У чому складність створювати моделі для дітей?

– Працювати з дітками зовсім не складно – вони завжди знають, чого хочуть і завжди про це говорять. Складно узгоджувати усі ці речі із батьками – дитині подобається одне, мама бачить це по-іншому, а дизайнер має досягти у цьому компроміс. Проте дитяча мода повторює тенденції дорослої, відрізняються певні елементи.

– Колекція називається «Аромат». Із яким ароматом у Вас асоціюється ця весна і ця колекція?

– Цей аромат легкий, ніжний, насичений та різнобарвний. Після нього залишається шлейф – відчуття піднесення у душі. І саме так має почуватися жінка в одязі з нової колекції.

Чимало у колекції було продемонстровано довгих суконь і спідниць. Дизайнер пояснює що такий одяг завжди виглядає святково і сучасно.

– Такі речі дуже подобаються вінничанкам, адже вони завуальовують те, що не хочеться демонструвати, і підкреслюють те, що хочеться виділити, – каже Світлана Теренчук.

Ще однією родзинкою показу стала демонстрація нових шоу-образів для ведучих команди КВН «Вінницькі перці» – Дмитра Голубєва та Олександра Теренчука – тепер замість синіх костюмів у веселунів будуть зелені.

Далі колекцію «Весна – літо 2013» – «За 30 хвилин навколо світу» представила дизайн-студія «DESS». Відвідувачі показу уже з перших хвилин поринули в атмосферу незабутньої мандрівки. «Скоро ми відпливаємо… Я не пам’ятаю, куди саме цього разу. Країни, міста, люди…Відсутність планів – тільки відчуття, звуки, картинки та смаки», – такими словами почалася презентація колекції, котра вразила своєю експресивністю та сміливими рішеннями. Неймовірне поєднання тканин і фактур – шкіра, трикотаж, шифон… Дизайнери Олена Соколова та Олена Сєргеєва зізнаються, що їм дуже подобається грати із фактурами. Чимало у колекції було асиметричності та геометрії.

– Багато будинків моди використовують у своїх колекціях геометричні рішення. Тому ми вірішили з цим поекспериментувати. До того ж, ми майже не використовували квіткові принти – вони у нас є, але це або зображення фрагментів міст, або додавання інших відтінків тканини. Усі кольори в одязі неймовірно яскраві, адже це головна тенденція цього весняно-літного сезону. Ми трохи відходимо від стриманого сірого та чорного кольорів, намагаємося розбавляти його теплими тонами, – кажуть дизайнери.

Чому за «30 хвилин навколо світу»? Тому що кольори, стиль одягу, образи, представлені у цій колекції, поєднують у собі враження від кругосвітньої мандрівки. Дизайнери вирішили підійти до моди, як до інтернаціонального явища – людина, яка подорожує, має комфортно почуватися у будь-якому куточку планети, тож її одяг має майже універсальний характер.

– У такому одязі можна не лише подорожувати, а й ходити на побачення чи ділові зустрічі, у кіно чи в офіс – усе це прийнятно, адже кожен елемент в одязі підкреслює зручність, практичність і святковість образу, – запевняють Олена Соколова та Олена Сєргеєва.

Також у колекції було представлено 10 чоловічих образів, адже дизайнери студії «DESS» завжди намагаються порадувати сильну половину людства чимось особливим.

Родзинкою показу та фінальною точкою стала смарагдова сукня-трансформер, котру дизайнери створили спеціально для вінницької співачки Вікторії Рихлюк.

– Вікторія є нашою клієнткою, тому ця сукня шилася спеціально для неї. Вікторія дуже талановита дівчина, і ця сукня стане гарним доповненням до її сценічного образу. Сукня має фатинову спідницю, яка при нагоді відстібається, і таким чином перетворюється на коктейльне плаття, – пояснили дизайнери.

Другий день фестивалю «Вінницькі дня моди» завершила наймасштабніша колекція «Imago» від дизайнераОлександра Очеретного. Imago означає останню стадію перетворення метелика з маленької гусені у дивовижну яскраву крилату істоту. «Дами, час приміряти нові крильця» – мовив Олександр Очеретний, відкриваючи показ. Під час колекції було презентовано близько сотні найрізноманітніших вбрань. Спочатку моделі виходили у пальто – ніби загорнені у кокон. У такий спосіб дизайнер показав кілька вбрань із майбутньої осінньо-зимової колекції. Згодом моделі поступово розкривалися, розпускаючи «крильця».

– Кажуть, що було багато вбрань, а це тому, що я не міг розкрити цю тему лишень трьома десятками суконь. Це ніби картина художника, у якій потрібно використати усю палітру відтінків, аби розкрити суть. Так само і метелики – вони різними бувають: різні розміри крилець, різні відтінки та візерунки. І жінки із різними смаками та уподобаннями знайдуть у цій колекції своє вбрання, свої «крильця», – розповідає ідею нової колекції Олександр Очеретний.

Більшість моделей нової колекції від Олександра Очеретного мають вільний крій – дизайнер запевняє, що у такому одязі красиво буде усім жінкам – із тонкою талієї та із пишною фігурою. До того ж, у спекотну пору облягаючі плаття лише заважатимуть і викликатимуть дискомфорт.

За словами дизайнера, колекція має східний «аромат», яку умовно можна поділити на 4 частини.

– Я не хотів зробити якусь японську колекція, китайську чи ще якої східної країни. Колекція задумувалася як європейська, аби вона була прийнятна вінничанкам, які не звикли до якого специфічного одягу, – пояснює Олександр Очеретний. – Тому у цій колекції присутні легкі ноти сходу – пояси, крій кімоно, – які лише додають елегантності власниці такого одягу.

мода1

мода1

 мода5

 мода4

 мода3

 мода2

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...