У Вінниці працює сервіс «Цілодобова варта». Вінничани мають змогу повідомити на нього про роботу закладів охорони здоров'я міста.
Скориставшись «гарячою лінією», мешканці Вінниці можуть поскаржитися на дії медичного персоналу. Або ж навпаки висловити подяку за їх роботу.
Завдяки зворотному зв'язку із вінничанами контролюється якість надання медичних послуг в поліклініках та лікарнях Вінниці.
За номером 15-60 вінничани можуть телефонувати безкоштовно з усіх міських телефонів та таксофонів міста. Усі телефонні дзвінки, які надходять за цим номером, фіксуються не лише у базі даних «Цілодобової варти», а й в аудіо-записах.
Так що приховати скаргу, або ж подяку, яка надійшла від мешканців міста неможливо.
Начальник відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Антоніна Іващук каже, що протягом травня-червня надійшло 83 звернення по питаннях, пов'язаних із наданням медичної допомоги у закладах охорони здоров'я міста.
- В основному до нас надходять скарги організаційного характеру: не працює той чи інший кабінет, відсутність лікаря, черга тощо. Також скарги на дії медперсоналу. - говорить Антоніна Іващук.
Основною вимогою для того, щоб залишити звернення, мешканцям потрібно залишити свої дані (прізвище, номер телефону) та прізвище медпрацівника, якого стосується звернення.